Nice Bedroom At 5 Min Mexico City Airport T1 & T2

• 15 m²
  • 1 sovrum
  • 1 badrum

Om du vill njuta av din semester i Mexico City, kan du bo i lägenheten Nice Bedroom At 5 Min Mexico City Airport T1 & T2 som ligger inom 4 km från Nationella konstmuseet och cirka 15 minuters bilresa från Monumento a la Revolución. Lägenheten har terrass och uteplats och erbjuder Wi-Fi för affärs- eller fritidsbehov.

I lägenheten kan gästerna utnyttja hårtorkar, badlakan och handdukar i badrummet. Du har också tillgång till en separat toalett, en dusch och en tvättmaskin.

Lägenheten Nice Bedroom At 5 Min Mexico City Airport T1 & T2 erbjuder gästerna ett eget kök samt matplats och utomhusmatplats. Tunnelbanestationen Romero Rubio är också belägen mindre än 850 meter bort. För att hålla jämna steg med sportrutinen erbjuds tillgång till isrink. Gästerna kan vila på en solterrass efter en hektisk dag.

Den här lägenheten ståtar med ett behändigt läge i distriktet Venustiano Carranza. Stadens centrum ligger bara 5 km bort och till flygplatsen Benito Juarez International är det 1 km från lägenheten Nice Bedroom At 5 Min Mexico City Airport T1 & T2. Cirka 20 minuters bilresa från boendet hittar du Vår Fru av Guadalupe.

Nice Bedroom At 5 Min Mexico City Airport T1 & T2 Faciliteter

Internet Wi-Fi
Parkering Parkering
Boendetjänster 24-timmars reception, Säkerhet
Matställen Matplats utomhus
I köket Gemensamt kök, Torktumlare, Köksgeråd
Fritid Solterass, Trädgård, Fritids- och TV-Rum
I rummen Sittgrupp, Uteplats, Terrass, Trädgårdsmöbler, Te- och kaffefaciliteter, Matbord
I badrummet Tvättmaskin, Gratis toalettartiklar
Utrustning LCD-TV
Allmänna faciliteter Helt rökfritt, Brandsläckare, Nyckelåtkomst
Husdjur Inga husdjur
9.5
Exceptionellt
Baseras på 99 recensioner
Viktig information
Incheckning: från 14:00 till 23:59
Utcheckning: senast 12:00